Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

28 Aralık 2010 Salı

Ezeli Rezalet...


Galatasaray Fenerbahçe U-17 Akademi Ligi maçında olaylar çıktı ve maç yarıda kaldı. Ve artık şunu net bir şekilde dile getirebiliriz ki, futbol terörü altyapıya kadar indi artık. 1 kişinin burnu kırıldığı ve 13 kişinin yaralandığı olaylardan sonra Bakırköy Devlet Hastanesine götürülen genç futbolcular, burada tedavi olduktan sonra Çocuk Büro Amirliği'ne götürülerek kendilerine saldıran kişilerden şikayetçi oldular.
Maç öncesinde iki camianın başkanlarından Adnan Polat, kürek takımında başarılı olan Fenerbahçe'li sporcuların madalyalarını taktı. Aynı şekilde Aziz Yıldırım ise yüzmede başarı gösteren Galatasaray'lı sporcuların. Kulüp bazında hiçbir sıkıntı yok. Ama gelgelelim taraftarlarımız bu anlayışı bir türlü benimseyemiyorlar. Daha geçenlerde Beşiktaş-Bursaspor maçı öncesinde çıkan olaylar yüzünden iki kulübe de saha kapatma cezası geldi. Peki bu olaylarda kulüplerin suçu ne? Dün çıkan olayların faturası yine kulüplere mi kesilecek? Eğer öyle olursa sorunlardan kaçmak demek değil midir bu. Bu olaylar tamamen bizim toplumumuzun seviyesi ile alakalı. 5tl için adam öldürebilecek kişilerle dolu ülkemiz, 17 yaş altındaki çocukları dövmüşler çok mu!
Fenerbahçe ile Galatasaray arasındaki ezeli rekabete gölge düşürmeye çalışan kişileri kınıyorum ve gereken cezaları almalarını istiyorum. Artık bu olayların kulüplere mal edilmemesi gerekmektedir. Yarın Abdi İpekçi salonunda oynanacak basketbol maçında bu tür olayların çıkmaması tek temennimdir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder