Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

11 Aralık 2010 Cumartesi

Güm Pat Çat Beşiktaş Nakavt...

                                                          Eskişehirspor - Beşiktaş: 2-0

Karakartallar 3 zorlu maçın sonunda Eskişehir'de tökezledi. Bu haftayı cezalar ile geçiren Guti, mağlubiyetin başrol oyuncusu oldu.
İki takımda maça dengeli başladı. Yemeden gol bulmaya çalışarak ilk yarıyı çarçur etti iki tarafta. Özellikle Eskişehirspor'un defansı, Beşiktaş'ın ileri uç elemanlarına fazlaydı. Hem etkili hem de çok adamla savundular kalelerini. Beşiktaş'ın burada yapacağı, yıldız oyuncuları ile bir gol bulup oyunu kontrol altına almaktı. İlk yarıda bunu yapacak tek adam vardı sahada Beşiktaş adına. O da 39. dakikada anlam verilmeyecek şekilde takımını 10 kişi bıraktı. Beşiktaş'ın ilk yarıda en etkisiz ismi Ali Kuçik idi. İkili mücadelelerde biraz etkisiz kaldı, zayıf kaldı. Bununla beraber pas hataları da fazla olunca 46. dakikada yerini Erhan'a bıraktı. İkinci yarıda Schuster, sanırım 0-0'ı korumaya çalıştı. Çünkü, Beşiktaş'ın gol yollarındaki tek etkili adamı kırmızı kart gördükten sonra skoru değiştirecek bir hamle yapmadı. Tabata'nın şu maçta 5 dakika bile oynamaması bana çok garip geldi. Bir ara top atar, bir şut çeker, en azından duran topları kullanır. Bülent Uygun bu bağlamda dersine daha iyi çalışmış. 2. yarıda Eskişehirspor'un üretkenlik sorunu vardı. 60. dakikada eski Beşiktaş'lı Tello'yu oyuna alarak, skoru lehine çevirmesini bildi.
Beşiktaş'ın dün gece fizik gücünün iyi olmadığı gözlerden kaçmadı. Bu eleştiriyi ikinci kez yapıyorum ama maç günü deplasmana gidilmeeeeeezz. Yol, insanı fizik olarak da psikolojik olarak da yorar. Ben bile arkadaşlarımdan rica ediyorum. Halı saha maçına çağıracağınız zaman bir gün önceden haber verin diyorum. Kendimi kendimce maça hazırlamaya çalışıyorum. Beşiktaş'ın ara transfer sezonunda bir veya iki forvet alarak Nobre ile yollarını ayırması lazım. Nobre'nin varlığı zarar veriyor artık takıma. Trabzonspor bu haftayı kayıpsız geçtiği takdirde puan farkı 12 ye çıkacak. Bu ara trasferi nasıl etkiler bilemem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder