Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

7 Aralık 2010 Salı

Bir gol sevinci hikayesi

            Brian Laudrup gol attıktan sonra genelde normal sevinen bir oyuncuydu. Laudrup'un oğlu da bunun farkındaydı ve 98 dünya kupasında da babasına fırça kaydı : "bak baba gel otur şöyle , sana bir çift lafım var .. paran var pulun var , milyardersin para babasısın falan ama adam ol artık gol sevincin ilginç bi şey olsun." der. Ciddi anlamda oğlunun söylediği ilginçlik için düşünür taşınır ve bunu bulur . Brezilya maçında skoru 2-1den 2-2'ye getiren golü attıktan sonra. Akıllara Nihat kahveci gelebilir ama aslında Brian Laudrup'un oğlu gelmeli zira Nihat'ın esin kaynağı o oğlan . Diğer amcanın Laudrup hakkındaki düşünceleri ise muallak .
           Not : Diğer amca = Soren Colding.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder