Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

1 Ocak 2011 Cumartesi

6 Dakikada Felaketten Mucizeye...

2004-2005 sezonu İnter için kötü başlamıştı. 17 maç sonunda alınan tam 12, evet tam 12 beraberlik, yenilgisi olmayan İnter'i ligi süpüren Juve ve Milan'ın epey gerisine düşürmüştü. Ezeli rakip Milan'ın taraftarları İnter'lilerin beraberliğe 3 puan verildiğini sandıkları için bu kadar beraberlik aldıklarını söyleyerek mavi-siyahlıları sürekli alay konusu yapıyorlardı. Bütün bunların verdiği dolduruşla 18. haftada Sampdoria ile oynanacak karşılaşma için San Siro'ya gelen İnter taraftarlarının 82. dakikadan sonra stadı terketmeyen kısmı bir büyük bir mucizeye tanıklık etti. Tonentto'nun golü ile devreyi 1-0 geride kapatan İnter, 83'de bir gol de Kutuzov'un ayağından yiyince, taraftar takımı ile teknik direktör Mancini'yi yuhalamaya ve pankartlarını toplayarak staddan ayrılmaya başladı. Fakat ne olduysa bundan sonra oldu. Anlatmak yetmez, izlemek lazım, İnter çığırtkanı Roberto Scarpini'nin eşsiz sunumuyla. 9 Ocak 2005, İnter takımına saygı duyduğum tek gün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder