Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

11 Ocak 2011 Salı

Bi Zahmet Git Artık!!!


Fenerbahçe kaptanı Alex, biten sözleşmesinin sezon sonunda uzatılacağına inanmadığını söyledi ve resmen dedi ki, "gidiyorum." Gerçi Alex'in bu tarz açıklamalarına daha önce de rastlamıştık. Alex teknik direktörüyle veya yönetimle anlaşmazlıklar yaşadığında konuyu hemen internet sitesine veya Brezilya basınına taşıyor ve biraz araştırırsanız siz de farkedeceksiniz ki, istediğini alıyor. Türkiye'de ona gösterilen ilgi ve sevginin inanılmaz boyutlarda olduğununun farkında ve yaşanan problemlerin taraftar tarafından da duyulması, durumu onun lehine çevirdi bu zamana kadar hep. Dün kendi sitesinde Fenerbahçe ile sözleşme uzatmak için görüştüğünü fakat herhangi bir ilerleme kaydedilmediğini söyleyen Alex, sezon sonunda tekliflere açık olduğu sinyalini verdi. Yani diyor ki, "bakın gidiyorum, ona göre. Yani pek umudum yok sizden yana ama, olur da beni bir sezon daha düşünüyorsanız, elinizi çabuk tutun. Brezilya buradan bir, bilemedin iki uçak."
Bir Beşiktaş'lı olarak söyleyebilirim ki, Alex'in gitmesi rakiplerin yararına şu an için. Aykut Kocaman takıma doğru düzgün bir şablon oturtamadan, Alex'siz oynayıp kazanabilecek, turlar atlayabilecek, kupalar alabilecek bir kadro ve sistemi yerleştiremeden takımın kalbini söküp, "ben revizyon yapıyorum arkadaş, ve buna Alex'ten başlıyorum" dedi. Takım onsuz sudan çıkmış balık gibi. Yıllardır Alex'in formu ve katkısına bağlı olarak ligdeki sıralamaya dahil olan Fenerbahçe, onsuz oynanacak futbola henüz çok yabancıyken, Alex'siz bırakılmaya çalışılıyor Aykut Hoca tarafından. Uygulama uzun vadeli olarak doğru belki ama, zamanlama yanlış.
Daha önce kaç seferdir gittim, gidiyorum, gideceğim galiba, gitti gidiyor, giderim gelmem diyen, Beşiktaş maçlarını hiç boş geçemeyen, 2'şer 2'şer sallayan Alex'e Beşiktaş taraftarı olarak söylüyorum ki, bi zahmet git Alex!!! Git Brezilya'ya, oyna halı saha topunu. Orada da kralsın nasıl olsa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder