Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

24 Ocak 2011 Pazartesi

Süper Toto Süper Lig'te 18. Haftaya Genel Bakış...

















Süper Toto Süper Lig, bir ayı aşkın sürenin sonunda perdeyi açtı. Şampiyonluk yarışındaki dört takımdan(Trabzonspor, Bursaspor, Fenerbahçe, Beşiktaş) ikisi tatilin rehavetinden çıkamayarak ikinci yarının ilk maçında puan kaybettiler.
Trabzonspor, iyi başladığı karşılaşmada ilk yarıda golü bulmasına karşın, oyunu istediği gibi yönlerdiremeyip ikinci golü bulamayınca, geleneksel 61. dakika kutlamasını yapmaya hazırlanan Karadenizli taraftarlar, yenen gol ile şoke oldular ve konfetiler ellerinde kaldı. Lider daha sonra oyun da kuramayınca altın değerindeki 2 puanın kaybı kaçınılmaz oldu. Burada dikkatimi çeken başka bir konu var. En yakın rakibinin 5 puan önünde bulunan Trabzonspor, kendi sahasındaki maçlarda seyirci baskısından dolayı zorlanıyor bence! Skor 1-1'e geldikten sonra o kadar sinirlendi ki Trabzonlular, kendi futbolcusunu yuhalayacak kadar seviyeyi düşürdüler ve puan kaybına katkıda bulundular. 1996 yılından beri Trabzonspor şampiyonluğa oynayamıyor. Hatırlarsanız o yılda da içeride oynanan son iki maçı kaybederek şampiyonluğu bırakmıştı Trabzonspor (Vanspor ve Fenerbahçe). Artık son 16 haftaya girildi. Her puan altın değerinde. Trabzonspor seyircisi 90 dakika takıma sahip çıkarak, destekleyerek yanında olduğunu göstermelidir.
Liderin 5 puan gerisindeki Bursaspor, Konyaspor deplasmanında golsüz berabere kalarak puan farkını 3'e indiremedi. Şampiyonlar Ligi'ndeki ilk deneyiminden hüsran ile ayrılan Bursaspor bir türlü kendini toparlayamayarak, geçen seneden uzak bir görüntü çiziyor. Bu gidişat doğrultusunda Bursaspor'un ilk 4 dışında kalacağını düşünüyorum.
Fenerbahçe, Trazonspor'un puan kaybettiğini soyunma odasında öğrendi. Bu haber ile biz Fenerbahçe'liler sahaya bambaşka, hırslı bir takımın çıkacağını düşündük. Biz düşüneduralım bir de baktık ki değişen hiçbir şey yok. Futbolcular sahada birbirlerine çok uzak kalıyorlar. Dolayısıyla yardımlaşma zaafı çıkıyor ortaya. Yardımlaşma, taktik, varyasyon gibi futbolun doğal hareketleri Fenerbahçe'ye çok uzak kelimeler. Bunlar olmayınca kendi işlerini zorlaştırıyorlar ve taraftarlarını da sıkıntıya sokuyorlar. Fenerbahçe, Trabzonspor'un puan kaybetmesini pek umursamış gibi gözükmedi Antalya'da. Oysa ki Kadıköy'de liderden alınacak 3 puan ile Süper Lig'in dengesi tamamen değişecek. Fenerbahçe'nin ayağına gelen bu fırsatı değerlendirmesi gerekmekte.
Beşiktaş yıldızlarıyla İnönü'de adeta gövde gösterisi yaptı. Taraftarıyla bütünleşerek üst sıradaki rakiplerine gözdağı verdi. Bu maçın Beşiktaş için ölçü olacağını düşünmüyorum ben. Ama benim görüşüm şu ki; Beşiktaş son haftaya kadar şampiyonluğu kovalayacaktır. Derbi maçlarının tamamını içerde oynamasını ben avantaj olarak görüyorum. Futbol kalitesinin çok düşük olduğu ülkemizde, heyecanın önümüzdeki haftalarda artacağını düşünüyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder