Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

1 Ocak 2011 Cumartesi

İşte Premier Lig bu!!!!!!!

Tarih, 22 Ağustos 2004. Rüya takım Arsenal, Arsene Wenger ile bir önceki sezonu şampiyon kapatmış, yeni sezonda da şampiyonluğun en büyük favorisi, ligin ilk iç saha maçını oynamak üzere Highbury'e çıkıyor. Eğer yenilmezlerse, Nottingham Forrest'in sahibi olduğu 42 maçlık üst üste yenilmezlik rekorunu egale edecekler. Golle başlıyorlar, fakat Middlesbrough bırakmıyor, deplasmanda 10 dakikada 3 gol buluyor. Herkes gitti rekor diye ellerini başının arasına alıp kara kara düşünmeye başlarken, Arsenal makinesi tekrar işlemeye başlıyor. Sonuç, 5-3. Murat Kosova'nın çığlıkları hala kulaklarda, "İşte Premier Lig Bu!!!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder