Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

7 Ocak 2011 Cuma

Yılın Hayvanı


Dün Serie A'da oynanan maçlar arasında en ilginç skorla biteni, Juventus - Parma mücadelesiydi. Parma'nın eski Juventus'lu Giovinco'nun 2 golüyle birlikte 4-1 kazandığı maçın skoruna en az Giovinco kadar etki eden Juventus'lu ise Felipe Melo oldu. Henüz 17. dakikada Juventus kalesi yakınlarında ikili mücadeleye girdiği Paci'yle birlikte yere düştükten sonra hakemin kendi lehine faul kararı vermesine rağmen herkesin gözü önünde kramponunun altıyla rakibinin suratına canice bir tekme atan Melo, hem takımının maçı farklı kaybetmesine sebep oldu, hem de 2011'in daha başından yılın hayvanları arasına girmeyi garantiledi. En az 6-7 maç ceza lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder