Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

11 Ocak 2011 Salı

Yılın En İyileri...


Uluslararası Futbol Federasyonları Birliği (FIFA) tarafından yılın en iyi futbolcusuna verilen ''Altın Top'' ödülü, bu sezon da Lionel Messi'ye gitti. 3 Barcelona'lı arasında geçen yarışı geçen sezon da bu ödülü kazanan Messi'nin alması hayal kırıklığı yarattı. Barcelona'yla İspanya' Ligi'ni sallayan ve İspanya Milli Takımı'yla da Dünya Kupası'nı kaldıran Xavi ile İniesta'nın ellerinin boş kalması bana göre de pek yakışmadı gibi. İspanya Mili takımı kalecisi Casillas da oylamanın sonucuna tepkisini "Bir İspanyol olarak hayal kırıklığına uğradım. Dünya Kupası'nı kaldırmış Xavi ve İniesta'nın ödülü Messi'ye kaptırmaları çok adaletsiz" sözleriyle dile getirdi. Dünya Kupası'nı gol bile atamadan tamamlayan Messi böylesi rakiplere karşı bile yılın futbolcusu seçilebiliyorsa, önümüzdeki birkaç yıl eğer büyük bir sakatlık yaşamazsa bu ödülü rahat rahat kazanacak demek.
Yılın teknik direktörü seçimi, Messi'ye göre daha adaletliydi bana göre. Rakipleri Vicente Del Bosque ve Joseph Guardiola'nın önünde birinci seçilen Jose Mourinho, bu sezonun tartışmasız en iyisiydi. Geçtiğimiz sezon Serie A, İtalya Kupası ve Şampiyonlar Ligi şampiyonluğu yaşayan Portekiz'li teknik adam hiç eyyama mahal vermeden ödülün sahibi oldu.

Futbolcuların ve teknik adamların belirlediği yılın 11'i ise şöyle oluştu:  


Casillas

Maicon

Pique
Lucio
Puyol

Xavi

Sneijder
Iniesta

C. Ronaldo

Villa
Messi


Gecenin biz Türklerin ağzına bir parmak bal çalan olayı ise Hamit Altıntop'un 2012 elemelerinde Kazakistan'a attığı müthiş golün futbolcumuza Yılın Golü ödülünü getirmesiydi. Videoyu izleyip, Ömer Üründül'e kulak verirseniz kendisinin ne kadar ileri görüşlü bir futbol adamı olduğuna da şahit olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder