Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

27 Ocak 2011 Perşembe

Şampioviç...


İsveçli gol makinası şampiyonluk kupalarına çok aşina. Bu zamana kadar altyapısından yetiştiği 1999-2001 yılları arasında profesyonel olarak sahaya çıktığı Malmö ile  şampiyonluk yaşayamayan ve daha sonra gittiği bütün takımlarda şampiyonluk yaşayan İbrakadabra, bu sene formasını giydiği Milan ile üstüste 6. şampiyonluğa koşuyor. Yıldız golcü bu istatistikler ile, oynadığı takımların gücüne ne kadar güç kattığını gözler önüne seriyor.  Samuel Eto'o + 40 milyon euro karşılığında İnter'den Barcelona'ya geçen İbra, 42 maçta 22 gol kaydetmesine rağmen eleştirilerden sıyrılamadı. Bunun sebebi, Barcelona'nın oyun sistemine ayak uyduramayışıydı. Çünkü Barcelona bambaşka bir oyun oynuyor. İbrahimoviç İtalya futboluna çok yakışıyor. Sırtı dönük top alacak, omuzunu koyacak, ikili mücadeleye girecek, uzun bacağının avantajını kullanacak(Barcelona'da uzun bacağını sadece arka direğe düşen topları boş kaleye tamamlamak için kullandı). İbra, Milan forması ile hemen hemen her hafta goller atıyor. Bu formu ile Milan'ın son senelerdeki şampiyonluğa olan hasretini dindirerek, kendisinin de üstüste 6. şampiyonluğu yakalayacağını düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder