Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

11 Ocak 2011 Salı

Abi vallahi oğluma el salladım!!!

Real Madrid'in ligin en iyi takımlarından Villareal karşısında 2-1 geriden gelerek 4-2 kazandığı karşılaşmaya yine, yeni ve yeniden Jose Mourinho damga vurdu. 82. dakikada galibiyeti perçinleyen Kaka'nın golünden sonra yerinden fırlayarak Villareal kulübesi önüne giderek tribünleri elleriyle galeyana getiren Mourinho, rakip kulübeyi çıldırttı. Öne geçtikleri maçta 4 golü yedikleri için zaten çok üzgün ve sinirli olan Villareal kulübesi, tam önlerine gelerek onların üstündeki Real'li taraftarlarla diyaloga giren Mourinho'nun üzerine yürüdü. Hatta yedek kulübesindeki Cani, elindeki su şişesini Mourinho'ya fırlatarak kırmızı kart gördü. Mourinho maçtan sonra yaptığı basın toplantısında, "Oğlumun üzerine yemin ederim ki, rakip kulübeyi tahrik etmek istemedim. Villareal kulübesinin tam üzerindeki tribünlerde maçı izleyen oğlumla golün sevincini yaşamak istedim.  Çocuklarım için ne kadar deli olduğumu bilenler, umarım oğlumun üzerine yemin ettiğim için doğru söylediğime inanırlar" diye konuştu. Evet, henüz dün akşam yılın hocası seçilen Jose Mourinho,  fifa bir de yılın eşşolueşşeği ödülü verse, iki ödülü de aynı bünyede barındırabilecek kapasiteye sahip. Golü oğluyla kutlamak istemiş olabilir, yalan söylediğini düşünmüyorum, ama ne olursa olsun moral motivasyonu o kadar düşmüş, kızgın ve üzgün bir rakibin kulübesinin önüne gidip de el kol hareketleri yapmak denyoluk. O sevinci bu şekilde yaşama isteği, rakibe duyulan saygıdan daha önce gelmemeli. Özne Mourinho ise, herşey anormal cereyan ediyor işte.

1 yorum:

  1. tam bır aıle babası.cocukları olmadan asla.

    YanıtlaSil