Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

13 Ocak 2011 Perşembe

Amores Perros (Yıldızlar ve Keçiler)


Sergen Yalçın: "Guti için sürekli yıldız deniyor ama ben daha maç çevirdiğini görmedim. Abartmayı seviyoruz millet olarak."
Guti Hernandez: "Manisaspor karşısında 2 asist, 1 gol."

Görüldüğü üzere kimi sahada konuşmayı tercih ediyor, kimi oturduğu yerden işkembesinden sallamayı. Sergen susar mı? Hiç sanmam. Az sayıda Beşiktaş taraftarının halen duyduğu sempatiyi de kaybedene kadar yapılan tüm transferlere dil uzatmaya devam eder, gündem yarattığını düşünerek. Guti de dahil olmak üzere. Öylesine dik kafalı öylesine çekemez, çekilmez. Guti'ye yıldız değil yakıştırmasını yaparken, o yanındakiler hiç demez ki, " ya Sergen be, Guti Madrid'de kaptanlık pazubandıyla sahaya çıkarken, sen  bi takıma transfer olmuştun, böyle yeşilli turunculu, hatta formanın arkasında keçi sergen yazıyordu, hangi şehrin, hangi ligin takımıydı o ya?" diye. Allah'tan hafızamız sağlam. Hatırlıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder