Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

28 Ocak 2011 Cuma

Türkiye Kupası Çeyrek Final Eşleşmeleri


Türkiye Kupası'nda çeyrek final kuralarının sonucu hayli ilginç oldu. Gruplardan birlikte çıkan takımların eşleştiği kurada Beşiktaş ile Galatasaray'ın yarı finalde eşleşme ihtimali bulunuyor.  

Beşiktaş - Gaziantep Büyükşehir Belediyespor
Gaziantepspor - Galatasaray
 İstanbul
Büyükşehir Belediyespor - Kasımpaşa
Gençlerbirliği - Bucaspor


Grup maçında kör topal 10 eksikle gittiği Gaziantep Belediye deplasmanında yenilerek eleştirilerin odağına oturan Beşiktaş için de rövanş fırsatı doğdu böylece. Benim yarı final favorilerim, Beşiktaş, Galatasaray, Kasımpaşa, Bucaspor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder