Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

7 Şubat 2011 Pazartesi

Alex de Souza...

Kaptan Alex, takımı sırtladığı şu sıralarda bir de 2 yıllık imza tazeleyerek taraftarına oh dedirtti. Brezilya da bekleyen 4 köklü takım ise imza sonrası başlarını önlerine eğerek bu rüyadan vazgeçtiler. Fenerbahçe forması ile sayısız rekorlara imza atan Alex, bu sezon ki güzel futbolunu Aykut Kocaman'a da ispatlayarak, takımın bu sezon ve önümüzdeki 2 sezonda da vazgeçilmezi olduğunu göstermiş oldu. Son dönemde bir türlü istenilen futbolu ortaya koyamayan Fenerbahçe'de sazı eline alarak 90 dakika temposunu düşürmeyip, takıma ağbeylik yaparak giydiği 10 numaranın hakkını vermektedir. Fenerbahçe forması ile sayısız rekorlara imza atan kaptan, 2 yıllık sözleşmeye imza atarak Fenerbahçe formasını 9 yıl ile en çok giyen yabancı oyuncu Uche'nin rekoruna da bir anlamda göz dikmiş oldu. Aile yaşantısı ve profesyonelliği ile adeta parmak ısırtan Alex'e başarılarının devamını diliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder