Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

13 Şubat 2011 Pazar

Buz Gibi 3 Puan...

Lider, kredisini erken tükettikten sonra çıktığı zorlu Sivas deplasmanında Burak'ın bitirici vuruşları ile 3 puanı hanesine yazdırdı ve üzerindeki kara bulutları biraz olsun dağıttı. Sivasspor, en az 1 puan parolasıyla çıktığı maçın hemen başında mağlup duruma düştü. İkinci yarıda bulduğu gol ile skoru dengeledi. Bu dakikadan sonra maç, tabiri caizse çığrından çıktı. Karşılıklı goller sonrasında ayakta kalan taraf Karadeniz ekibi oldu. Sivasspor forvetleri lider karşısında canını dişine takarak 2 gol bulmasına karşın sahadan mağlup ayrılıyorlar ise burada bir defans sorunu  var demektir. Maçın en can alıcı dakikalarında arkaya atılan iki topa müdahale edemeyen savunma ve Burak Yılmaz'ın net vuruşları Sivasspor'a yenilgiyi getirdi. Bence bu galibiyet ligin dönüm noktaları arasına girecektir. Haftaya Trabzonspor'un kendi seyircisi önünde sahaya daha rahat çıkacağını düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder