Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

21 Şubat 2011 Pazartesi

Roma'ya Uçak(!) İndi


Ligde son oynadığı 3 maçta toplam 11 gol yiyerek ağır mağlubiyetler alan ve Şampiyonlar Ligi'nde de evinde oynadığı Shaktar Donetsk karşılaşmasında 3 gollü bir yenilgi alarak bir anda yere çakılan Roma'da Claduio Ranieri'nin istifası kabul edildi. Ranieri dana önce eğer istenirse istifa edebileceğini söylemiş fakat bu yönetim kanadından kabul görmemişti.  Fakat 3-0 öndeyken 4-3 kaybedilen Genoa maçı bardağı taşıran damla oldu ve hemen maçtan sonra İtalyan çalıştırıcının sunduğu istifa yürürlüğe kondu. Ranieri'den boşalan koltuğu Roma'nın efsane golcülerinden Vincenzo Montella dolduracak. Roma'nın 2000-2001'de kazandığı son şampiyonlukta büyük pay sahibi olan Aeroplanino (Uçak) lakaplı eski golcü sezon sonuna kadar takımın başında olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder