Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

13 Şubat 2011 Pazar

Nihayet Biri Dur Dedi...

Ligde deplasmanda 10, toplamda 16 kez üstüste galip gelen Barcelona'ya Sporting Gijon "DUR" dedi. Ben kendi adıma Katalanların mağlup olmalarını gönülden diliyordum fakat, onca akın elbet golü veya golleri getirecekti. Barral'la öne geçen ev sahibi ekip, 80. dakikaya kadar inanılmaz bir savunma yaptı. O dakikaya kadar maçın en iyilerinden olan Gijon kalecisi Cuellar, top sağ çaprazda Villa'nın ayağına gelmişken önde yakalandı ve Villa da nostaljiymiş, eski takımmış dinlemedi ve çok güzel bir aşırtmayla beraberliği getirdi. Bu beraberlik en çok Madrid bölgesinde yankı bulacaktır. Mourinho hiç ummadığı bir haftada puan farkını eritme fırsatı yakaladı. İlginçtir Mourinho, ilk yarıda Barcelona'nın Gijon'u konuk ettiği maçtan sonra Gijon hocası Manuel Preciado'yu maça yeteri kadar asılmamakla suçlamış, takımının Gijon'la El Molinon'da oynadığı ve 1-0 kazandığı maç sonrası da Preciado'yla saha içi ve dışında sert tartışmalara girmişti. Madrid yarın Espanyol deplasmanında kazanırsa puan farkı 5'e düşecek ve Barnabeu'da Barcelona karşısında alınacak bir 3 puan (söylemesi kolay) şampiyonluğun tekrar Madrid dolaylarında telaffuz edilmesini sağlayacak. Eğer bir mucize olur, Barcelona puan kayıplarına devam eder ve şampiyonluktan olursa, Real Madrid zinciri kıran Gijon'a çok şey borçlu olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder