Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

28 Şubat 2011 Pazartesi

Emeğe Saygı


Dün oynanan İtalya Ligi mücadelesinde Udinese Palermo deplasmanına Şampiyonlar Ligi iddiasını sürdürebilmek için çıktı. Karşılaşma sonunda ortaya çıkan skor sezonun en büyük sürprizlerinden biri olarak tarihe geçti. Henüz 28. dakikada Di Natale ve Alexis Sanchez (2) ile 3-0 öne geçen Udinese, 40'da Palermo'lu Bacinovic de atılınca devre bitmeden yine aynı futbolcularla 5-0'ı buldu. Goller ikinci yarı nın ile gelmeye devam etti. Önce Alexis Sanchez farkı 6'ya çıkardı,  Darmian'ı kırmızı kart görüp yaptrdığı penaltıyı da gole çeviren Di Natale ile perde kapandı. Henüz 60. dakikada 7-0'ı bulan Udinese 9 kişi kalan rakibini daha fazla üzmek istemedi. Hollanda Ligi'nde oynansa 13-0 bitebilecek bu mücadeleyi siyah-beyazlılar son yarım saatte top dolaştırarak ve rakibin ceza sahasına yaklaşmayarak 7-0 bitirdi. 6. golde Sanchez'in, 7. golde ise Di Natale'nin sadece tribünlerden gelen alkışlara alkışla karşılık vererek sevinci uzatmaması da Udinese'nin sergilediği başka bir güzellikti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder