Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

10 Şubat 2011 Perşembe

Gol Makinesi...


Dün akşam Arjantin ile Portekiz arasında oynanan maça Beşiktaş'ın yeni transferlerinden Almeida damgasını vurdu. Messi - Ronaldo rekabetini körüklemesi açısından ayrı bir önem taşıyan karşılaşmada Ronaldo takımının tek golünü Almeida'nın asistiyle atarken,  Messi de önce Di Maria'nın golünün pasını verdi, sonra da 90. dakikada Coentrao'nun Javi Martinez'i düşürmesiyle kazanılan penaltıyı gole çevirerek düellodan galip ayrıldı belki, ama benim için maçın kilit adamı Almeida oldu. İkinci yarının hemen başında soldan ön direğe kesilen topa çok yakın mesafeden kafayı vurup auta atan Almeida, birkaç dakika sonra taç atışından gelen topa zor pozisyonda kafayı vurdu, top bu sefer de üst direkten döndü, boşta kalan topu da Ronaldo 3 metre mesafeden boş kale yerine tribüne yolladı. Fakat Almeida'nın en can alıcı hareketi yukarıda gördüğümüz pozisyonda yaşandı. Soldan ceza sahasına giren Ronaldo'nın kaleciden seken şutunda kaleye 1 metre kala topa dokunan Almeida, topu auta atmayı başardıktan sonra, kendisinden epey geride olan rakibinin kendisine faul yaptığını iddia ederek hakemden penaltı istedi. Guiza esprilerini hiç sevmedim, hiç yapmadım bugüne kadar ama, korkuyorum hacı. Elalemi bize güldürme Almeida, Guiza'nın tacını elinden alma. Lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder