Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

25 Şubat 2011 Cuma

Süper Toto Süper Lig Maç Tahminleri...

Bucaspor - Bursaspor : Zirve mücadelesi yapan Bursaspor'un İzmir temsilcisi karşısında güçlü forvet hattı ile sahadan 3 puan çıkartacağını düşünüyorum. Tahmin:2
Ankaragücü - Gençlerbirliği : Başkent derbisinde karşı karşıya gelecek olan iki ekipten Ankaragücü'nün biraz daha ağır basacağını düşünüyorum.  Tahmin:1
İstanbul Bşb. - Galatasaray : Büyük takımların korkulu rüyası İstanbul Bşb. kendi sahasında Galatasaray'ı ağırlıyor. 90 dakika sonucunda iki ekibin birbirlerine üstünlük sağlayamayacağını düşünüyorum. Tahmin:0
Gaziantepspor - Eskişehirspor : Geçen hafta Bursa'da Bursaspor'u 4-1 ile geçerek flaş bir galibiyete imza atan Gaziantep, Ligin yine dişli ekiplerinden son 10 maçta sadece bir mağlubiyeti bulunan Eskişehirspor'u ağırlıyor. İki takımda birbirlerine benzeyen, etkili futbol ortaya koyuyorlar. Bu karşılaşma da iki ekibin yenişemeyeceği kanısındayım. Tahmin:0
Fenerbahçe - Kasımpaşa : Liderin takipçisi Fernerbahçe, lig sonuncusu Kasımpaşa karşısında fazla zorlanacağını düşünmüyorum. Son iki maçından 6 puan çıkartan Kasımpaşa, Kadıköy'den puan çıkartabilmesi çok zor. Fenerbahçe kazanarak üstüste 7. galibiyetini alacaktır. Tahmin:1
Kardemir Karabük - Konyaspor : Düşme potasında bulunan ve son 7 maçında sadece 2 puan toplayabilen Konyaspor, Emenike'siz Karabük karşısında deplasmanda 1 puan çıkartabileceğini düşünüyorum. Tahmin:0
Sivasspor - Manisaspor : Sivasspor için tehlike çanları çalıyor. Sahada iyi mücadele eden ekip, bir türlü sonuca gidemeyerek düşme potasına demir attı. Manisa ise rahat. Deplasmanlarda daha iyi skorlar çıkarmasını bilen Manisaspor'un ben bu deplasmanda zorlanmasını bekliyorum. Artık her maç Sivasspor için final niteliğinde. Tahmin:1
Trabzonspor - Kayserispor : Bu haftanın en zor karşılaşması Avni Aker stadında oynanacak. Lider'in karşısında dişli Kayserispor olacak. Trabzonspor'un Kayserispor'u, Fenerbahçe kadar rahat geçebileceğini sanmıyorum. Avrupa hesapları yapan Kayserispor liderden 1 puan çalacaktır. Tahmin:0
Antalyaspor - Beşiktaş : Son 10 günü kabus gibi geçiren Beşiktaş, Antalya deplasmanından 3 puan ile dönerek rahatlamak isteyecektir. Son haftaların formsuz iki ekibinin karşılaşmasında ibrenin biraz daha Beşiktaş tarafında düşünüyorum. Tahmin:2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder