Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

18 Şubat 2011 Cuma

"Stada gelmeyin, evinize gidin"

Beşiktaş Teknik Direktörü Schuster, Dinamo Kiev mağlubiyetini gölgede bırakmayı başardı. Beşiktaş iyi başladığı karşılaşmada, takım oyunu eksikliği sonucu sahadan 4-1 mağlup ayrıldı. Hafta arasında İbrahim Üzülmez olayı ile sarsılan Beşiktaş'a ikinci darbe de Ukrayna temsilcisinden geldi. Futbolda yenmek de var yenilmek de var.Bunları bir kenara koyacak olursak Schuster'in yaptığı açıklama gerçekten çok seviyesiz. Oraya giden 35 bin seyirci ne Guti için, ne Quaresma için, ne Schuster için, ne de Yıldırım Demirören için gidiyor. Bundan önce de o binler maça gidiyordu, bundan sonra da o binler maça gidecek. Çünkü o seyirci, gönül verdiği renkler için, aşık olduğu takımı için gidiyor maça. Elbette ki takımının kazanmasını isteyecek. Mağlup olunca da tepkisini dile getirecek. Ben bu konuda tamamen Schuster'in hatalı olduğunu düşünüyorum. İbrahim Üzülmez gibi renklere mal olmuş bir futbolcuyu, taraftarın deli İbrahim'ini her ne olursa olsun bu şekilde takımdan silemezsin. Uefa'ya ikinci tur için 3 isimden birini vermen gerekiyordu. Sen tercihini Almeida'dan kullandın. Tamam saygı duyuyoruz. Peki neden bu oyuncuyu ilk 11 de sahaya sürmüyorsun? Geçen sezon Türkiye Ligi'nin en istikrarlı oyuncusu olan Ernst'ten neden istenilen verimi alamıyorsun? Stoper sıkışıklığı olduğu şu zamanda İbrahim Toraman'ı neden kadronun dışında bırakıyorsun? İşte bunlar üstüste binince alınan 4-1 lik mağlubiyete ayna tutuyor bence. Son olarak Quaresma'ya değinmek istiyorum. Turu ilk maçta kaybettiğini düşünen yıldız oyuncunun kırmız kart görerek -15 derecedeki rövanş maçına çıkmak istememesi biraz gülünç doğrusu. "Köylü kurnazı" dedikleri bu olsa gerek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder