Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

21 Şubat 2011 Pazartesi

Suç...


Son yılların en güzel derbisi dün gece Fi-Yapı İnönü stadında oynandı. Mücadele gücü yüksek, bol pozisyonlu geçen derbi Premier Ligi aratmadı gerçekten. Maça Fenerbahçe iyi başlayıp golü de bulunca oyunu kontrol altında tutmaya çalıştı.Bunu da 30. dakikaya kadar başardı. Daha sonra Beşiktaş kendi saha avantajını taraftar desteğiyle birleştirince, Beşiktaş'ın baskısı her geçen dakika artmaya başladı. Ve sonunda golü de bularak soyunma odasına maçı dengeleyerek gittiler. İkinci yarıya da istekli arzulu başlayan Beşiktaş skor avantajını da eline geçirdi. Buraya kadar herşey normal. Futbolun içinde olan şeyler. Ama bir dönüm noktası vardı ki, Ferrari'nin Lugano'ya yaptığı hareket kesinlikle cezasız kalmaması gereken bir suçtur!!! O dakikadan sonra beraberliği yakalayan Fenerbahçe, hem sayıca rakibine üstünlük kurdu hem de yorgun Beşiktaş karşısında maçı istediği gibi çevirdi. Daha çok puana ihtiyacı olan Fenerbahçe, kaptan Alex önderliğinde sahadan istediğini alarak ayrıldı. Ferrari'nin yaptığı bu hareket aslında camianın ne kadar sıkıtılı bir durumda olduğunu göstermektedir. Beşiktaş için bu sezon sona erdi.Avrupa kupalarına da büyük ihtimalle veda edecek olan Siyah-Beyazlılar Türkiye Kupasına saldıracaktır. Önümüzdeki sezonda Beşiktaş'ın 1 teknik direktör, 1 sol bek, 1 sağ bek ve 1 ota saha takviyesi ile istenilen düzeye geleceğini düşünüyorum. Fenerbahçe'nin ise bu sezon önünün açık olduğunu düşünüyorum. 26. hafta Galatasaray derbisine kadar maçlarının rakiplerine göre biraz daha kolay olduğu kanısındayım. İkili averajda Trabzonspor'a üstünlük kuran Fenerbahçe'nin şu dakika itibariyle şampiyonluk için bir adım önde olduğunu söyleyebilirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder