Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

2 Şubat 2011 Çarşamba

Alan Shearer...


Southampton alt yapısından yetiştikten sonra, profesyonel olarak 4 sene daha bu formayı giyen ve daha sonra Balckburn Rovers'a tranfer olan Shearer'ın özellikle bu yıllarda yıldızı parlamaya başladı.Blackburn forması ile 4 sene de 138 resmi karşılaşmada 112 gol kaydeden golcü 96 Avrupa Şampiyonası döneminde Blackburn Rovers'tan doğduğu yere yani Newcastle United'e transfer olarak, o zamanın İngiltere'de en pahalı oyuncusu olmuştur. Doğduğu yerin, tuttuğu takımın formasını giymek bir futbolcu için ne kadar özel olduğunu,  303 resmi karşılaşmada 188 gol atarak göstermiştir. Attığı gollerden sonra sağ elini kaldırarak eski açığın kapalı köşesine koşması seneler geçse bile unutulmayacak bence. Ceza sahası içinde toplu ve topsuz çok etkili olan Alan Shearer, kalecilerin hep korkulu rüyası olmayı başarmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder