Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

1 Kasım 2010 Pazartesi

Nuri Şahin'li Borussia Dortmund!!!


Bundesliga'nın efsanelerinden Borussia Dortmund liderlik koltuğu için kazanmak zorunda olduğu Mainz deplasmanından 2-0'lık bir galibiyetle dönerek bu sezon şampiyonluk için en büyük adaylardan olduğunu kanıtladı ve tepeye yerleşti. Sarı-siyahlılar Mainz önünde evinde oynadığı tüm takımlara karşı nefes aldırmaz bir baskı kuran rakibine karşı rahat bir oyun ortaya koydu. Tabi ikinci yarının başında ev sahibi ekibin kaçırdığı penaltı da bu rahatlıkta pay sahibiydi. İşim, gücüm, hayatım futbol ve bahis olduğu için Bundesliga maçlarını da sıklıkla takip ediyorum. Ve Dortmund şu an oynadığı futbolla gerçekten diğer takımlardan ayrılıyor. Başarıya çok çok açlar, bu da onları diğerlerinden bir adım öne çıkarmakta. Nitekim, her sezon Westfallen'i hınca hınç dolduran Dortmund taraftarı en son şampiyonluğu 2001-2002 sezonunda gördü. Bundesliga'da startta numarayı alarak öne fırlayan, fakat ligi şampiyondan fark yiyerek bitiren çokça takım gördük (son örnek geçen sezonki Leverkusen). Belki konuşmak için daha çok erken ama, bu sezon Nuri, Barrios, Kagawa gibi çok önemli hücum silahlarının arkasına Subotic, Hummels, Scmelzer gibi genç ve dinamik savunmacılar ve Weidenfeller gibi çok tecrübeli ve iyi bir kaleci koyan Dortmund için şampiyonluk çok uzak değil. Takıma katıldığı 2007-2008 sezonuyla birlikte ekibini çıkışa geçirerek her sezon sıralamada yükselten Jürgen Klopp da oynatmamaktan çok oynamayı seven ama hücum-savunma dengesinde başarılı (Schuster'in aksine) başarılı bir teknik direktör. Eminim gelecek sezon Şampiyonlar Ligi'nde bir Bayern Münih yerine Dortmund'u görmek çok kişiyi mutlu edecektir.

Rica: Burdan Konami'ye sesleniyorum; Alman ligi'ni koyun artık PES'e!!yamayla mamayla uğraştırmayın lan!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder