Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

11 Kasım 2010 Perşembe

Bu Uygulamadan Türkiye'ye de İstiyorum!!!

Dün akşam oynanan Premier Lig 12. hafta karşılaşmasında Aston Villa, Blackpool'u konuk etti. Müthiş bir mücadeleye sahne olan maçı Aston Villa, 89. dakikada atığı golle 3-2 kazandı. Buraya kadar durum normal. Bugün, bu maça maç sonu '0' veya '02Ç' oynayan bir kısım İngiltere Futbol Federasyonu yetkilisi tek maçtan yatmanın verdiği hüzün ve sinirle birlikte, geçen haftaki Everton maçı kadrosuna göre 10 değişik oyuncuyla maça başlayan, yani modern deyişle rotasyona giden Blackpool menajeri Ian Holloway'e soruşturma açtı. Ian Holloway uygulamayı son derece saçma bulduğunu, takımını istediği gibi yönetebileceğini ve buna kimsenin karışamayacağını söyleyerek, eğer ceza alırsa istifasını vereceğini belirtti. Geçen sezon da Wolwerhampton Manchester United karşısına bir önceki haftaya göre 10 değişiklikle çıkınca Wolves menajeri Mick McCarthy'e ihtar verilmiş ve 25000 pound cezaya çarptırılmıştı.
Futbol federasyonumuzun yukarıda sözünü ettiğimiz mevzuyu acilen Türkiye'ye getirip uygulamaya koymasını diliyorum. Az önce sonuçlanan Gaziantep Belediye deplasmanında, rotasyonşinas bir teknik direktör olan Schuster'in yönetiminde sürekli dinlenme imkanı bulan Beşiktaş'lı oyuncuların halen yerlerde sürünüp birbirlerine çarptıklarını ve bırak pozisyon bulmayı, rakip kaleye giderken bile dikine pas yapabilecek dirilikten uzak oluşlarını göz önünde bulundurarak söylüyorum ki, fazla rotasyon göz çıkarıyor.Hiçbir işe yaramaması, takımın üstüste mağlubiyetler alarak gitgide dibe vurması da cabası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder