Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

23 Kasım 2010 Salı

Bi lokmacık!!!

Hollanda'da haftasonu oynanan dev mücadelede Ajax, evinde oynadığı karşılaşmada PSV ile 0-0 berabere kaldı. Baştan sona pozisyon dolu bu karşılaşmadan tek bir gol bile çıkmaması sürprizdi. Maçın alt bitecek olmasına çok içerleyen Ajax kaptanı Luis Suarez gol de atamamanın üzüntüsüyle rakibi Otman Bakkal'ı omzundan ısırarak tatmin olmaya çalıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder