Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

12 Kasım 2010 Cuma

"Yanıyosun Fuat abiiiiii!!!"



            Beşiktaş akıl almaz bir futbol oynamaya devam ediyor. Ciddiyetsizlik mi desem, Futbolcuların kaynaşma sorunu mu desem, Rotasyon mu desem, Doymuşluk mu desem. Bir sorun var ortada ama sorunun ne olduğu belli değil. Sorunun ne olduğunu Schuster' de bilmiyor. Bilemediği içinde çözüm üretemiyor. Beşiktaş'ın çok acil başkanından malzemecisine kadar toplanarak, birlik ve beraberliği sağlamaları lazım. Haftasonunda Ankara'da olası bir puan kaybı Siyah-Beyazlılara havlu attırabilir. Beşitaş dün gece kötü futbolla birlikte kötü bir sonuç aldı ama Gaziantep BŞB' nin hakkını da vermek lazım. Sakin ve ayağa pas yaparak, orta sahada iyi basarak, tek paslarla hücuma çıkarak benden geçer not aldılar.
          Beşiktaş' ın birde maç günü Gaziantep' e gitmesi ciddiyetsizliği, önemsemezliği hepten gözler önüne seriyor. Gidersin bir önce yerleşirsin otele; güzel yemeğini yersin, kampını yaparsın, hazır bir vaziyette maça çıkarsın, oynar gelirsin. Yenersin veya yenilirsin, bunlar ayrı şeyler.Koşacak dermanı yok takımın. Çalışılmış bir tane pozisyon göremedim ben dünkü 90 dakikada. Ömer Üründül abimiz çok yaşasın, bir tane varyasyon yoktu.
         Gençlerbirliği teknik direktör değişikliği sonrasında toparlandılar. İyi kapanıyolar, boş alan bırakmıyorlar. Beşiktaş'ın burada gol yemeden gol bularak galip gelmesi gerekir.Yoksa Beşiktaş'ın maç çevirecek takati yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder