Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

22 Kasım 2010 Pazartesi

HagiWhat?


                                                    Kayserispor - Galatasaray : 0-0


                Galatasaray bildiğimiz gibi. Yine 3 puana ulaşamadı. Son 7 maçta sadece 1 kez galip gelebilen Uefa kupası şampiyonu nereye ve kimlerle gidiyor. Galatasaray, takım olarak kötü olabilir ve bunun getirisinde kötü sonuçlar alabilir, bunları normal karşılayabiliriz. Ama Galatasaray'ı yönetenler takımı uçuruma doğru sürüklüyorlar. Bir stad sevdasıdır gidiyor. Şu stadı hayırlısıyla bir açalım, ondan sonra herşey düzelecek düşüncesi içindeler. Bu gidişat devam ederse, ki bence devam edecek o stadı başınıza yıkarlar. Yöneticiler kendi aralarında ki kaosu daha aşamadılar. Bunun takıma yansıdığının farkında değiller mi acaba.
                Galatasaray teknik direktörü George Hagi nasıl bir insan anlayamadım ben. "Takımımın bugünkü futbolundan memnunum" diyor. Sen bu laflarla günü değil, sadece orada bulunduğun dakikaları kurtarırsın. Basın, toplantıda Misimoviç hakkında soru yöneltiyor. Paşam, bana bugünkü maçla ilgili soru yöneltin diyor. Hagi sorulan soruları Türkçe cevaplıyor, yanındaki vatandaş da Türkçe tercüme ediyor. Hagi, zamanında çok iyi bir futbolcuydun ama hiçbir zaman iyi bir teknik direktör olamayacaksın. Zamanında ayakkabısız kapı dışarı edildin Galatasaray'dan...
            
                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder