Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

22 Kasım 2010 Pazartesi

Trabzonspor Es'nedi...

                                                      Trabzonspor - Eskişehir : 0-0


                 Lider Trabzonspor Eskişehir karşısına mutlak 3 puan parolasıyla çıktı. Karadeniz ekibi maça baskılı başlamış olsa da istediği pozisyonları bulmakta zorlandı. Eskişehir' in dirençli savunması, liderin varyasyonlarını engelledi. Maç genel olarak çok hareketli geçmedi ama 90 dakika boyunca topa sahip olan taraf, Bordo Mavililer idi. Maçın son dakikasında kaçan karşılıklı birer net pozisyon belkide ligin dönüm noktası olabilir. Trabzonspor bu sene ligin en iyi futbolunu oynayan takım. Bunun sonucunda da Süper Loto Süper Ligi' nin lideri konumundalar. Bu hafta puan kaybetmiş olabilirler fakat uzun vadede ligi sonuna kadar götürebilecek kapasiteye sahipler.
                Trabzon halkı kenetlenmiş durumda. Bu sezon şampiyonluğa gerçekten inanıyorlar ve Şenol Güneş'ede çok güveniyorlar.Lider haftaya zorlu Antep deplasmanında olacak.Bu sezon büyük takımların puan kaybetmesi, alışılagelmiş bir durum haline geldi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder