Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

2 Kasım 2010 Salı

Şampiyonlar Ligi 4. Haftası


Şampiyonlar Ligi'nde 4. haftaya geldik. Bu organizasyondaki tek Türk takımı olan Bursaspor'un puanı ve golü yok henüz. Ama azim yönünden hiç kimseden geri kalmıyorlar. Her karşılaşma öncesi verdikleri demeçlerde en az 1 puan alıyorlar. Bu da 3 maçta 3 puan eder. Bugün Manchester United karşılaşmasından önce verilecek bir 3 puan demeci Bursaspor'un gruptan çıkma yolunda dev bir adım atmasını sağlar.
Bugünkü maçlarla ilgili tahminlerimi sallayacaktım ben, bir anda kaptırdım gitti. Evet, Bursa'yı sevmiyorum.

A Grubu:
Tottenham - Inter: Tottenham İtalya'da 10 kişiyle Inter'in ağzından burnundan kan getirdi. Gareth Bale karşılaşmaya damga vurmuştu. Rövanşta kendi sahasında taraftarıyla daha şanslı olan takım Tottenham bana göre. Yenilmezler sanki. (10ç- ÜST)
Werder Bremen - Twente: Bu sezonun en dengesiz takımları arasında kesinlikle ilk 3'te bulunabilecek kapasitedeki Werder Bremen, deplasmanda PSV'yi yenerek Eredivisie'yi karıştırmış Twente'yi konuk ediyor. Hangi sonuç çıkarsa çıksın şaşırtmaz. Ama defalarca gol olur. (ÜST)

B Grubu:
Benfica  - Lyon: Son haftalarda toparlanan Lyon evinde Benfica'yı mağlup etmişti. Rövaşta iki takımın da karşılıklı goller bulacağını düşünüyorum. (TGS 2-3)
Hapoel Tel Aviv - Schalke 04: Grubun şamaroğlanı Hapoel ilk puanının peşinde. Fakat Schalke diğer 2 rakibinin kapıştığı haftada kazanarak avantaj sağlamasını bilecektir. (2)

C Grubu:
Bursaspor - Manchester United: Demeç şampiyonu Bursaspor ilk golü veyahut ilk puanı arıyor. Manchester United Türkiye'ye çok rahat geldi. Hatta Fergie "Bursaspor 55-0 kazanır" diyerek makaraya bile sardı. Ertuğrul Sağlam kaybettiği 3 maça göre daha ofansif ve gol arayan bi kadroyla oynayacağını söyledi. Futbolcular da kendilerini kanıtlama ve onurlarını kurtarma mücadelesinde olacaklar. Fakat fazla motivasyon Manchester'in ekmeğine yağ sürer. Onlar da kazanırlarsa kalan son 2 maçı formaliteye dönüştürebileceklerinin farkındalar. Manchester kazanır, Bursaspor ilk golünü bulur. (2 ve ÜST)
Valencia - Rangers: Valencia ligde oynadığı son 2 iç saha maçında 5 puan kaybederek artık içeride de güvenilmeyeceğini gösterdi. Rangers ligde lider, grupta ise yenilgisiz. Kesinlikle 1.25'lik maç değil. İddaa'ya bu karşılşmaya açtığı oranlar için ne kadar bela okusak az. Çok gollü bir karşılaşma olacağını sanmıyorum, zeminin bozukluğunun da etkisini düşünürsek, saman gibi bir futbol maçı bizi bekliyor kanımca. (ALT)

D Grubu:
Rubin Kazan - Panathinaikos: Takımların ismini yanyana koyup okuduğumda alt diyesim geliyor. Yunanistan'daki ilk karşılaşmada da az pozisyon ve golsüz eşitlik vardı. Rubin sahasında kazanarak muhtemelen bugün sahasında 3 puan kaybedecek olan Kopenhag'a yaklaşır diye düşünüyorum. (1, İY 0, ALT)
Kopenhag - Barcelona: Nou Camp'taki karşılaşmada Barcelona 90. dakikada Messi ile handikapı aşıp bahisçileri coşturmuştu. Danimarka'da da farklı bir skor beklemiyorum ben. Bu sezon maç seçen Barcelona eğer ki bu maçı da seçtiği maçlar arasına alırsa handikap rahat aşılır. (2, H2, ÜST)


Not: Tahminlerime göre oynayıp da yatan kuponlar için mesuliyet kabul etmiyorum. Kelin ilacı olsa başına sürer. Tek maçtan yatmaktan anam ağladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder