Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

3 Kasım 2010 Çarşamba

DOLDO!!!

ofsayt, ofsayt ya!!!yapmayın!yapmayın!yapmayın!yapmayın be!Uzaklaştır topu çıkar çıkar çıkar Sabri topu!!!afferin oğlum!!Eyvah Eyvah!!Volkan yapma kırmızı kart, Yapma Volkan ya!!!Zaten öyle bi attı ki oyuncu, yapma!!OYUNCU DEĞİŞİKLİĞİ HAKKIMIZ DA DOLDOO!!Oyuncu hakkı, eöeeöeöe DOLDOO!!Yapma!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder