Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

11 Kasım 2010 Perşembe

Spor Toto Süper Lig 12. Hafta Programı

12 Kasım Cuma

20:00    Konyaspor - Kayserispor

13 Kasım Cumartesi

14:30    Bucaspor - MKE Ankaragücü
16:00    Bursaspor - Trabzonspor
19:00    Eskişehirspor - Medikal Park Antalyaspor
19:00    Gaziantepspor - Fenerbahçe

14 Kasım Pazar

14:30    Kasımpaşa - Sivasspor
16:00    Gençlerbirliği - Beşiktaş
17:00    Büyükşehir Belediyespor - Karabükspor
19:00    Galatasaray - Manisaspor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder