Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

21 Kasım 2010 Pazar

Etoo'ya sadece kafayla dokunmak kaldı...


Serie A'da 13. hafta mücadelesinde karşı karşıya gelen Chievo ile Inter'in mücadelesinde ilginç ve bir o kadar da tanıdık bir olay yaşandı. Chievo yarı sahasında yaşanan bir faul pozisyonu sonrası Chievo'lu Cesar ile tartışmaya giren Etoo, Zidane'nın Materazzi'nin göğsüne yapıştırdığı kafanın aynısını Cesar'a hediye etti. Faul pozisyonundan sonra elli kollu bir tartışma içerisine giren ikili, serbest vuruşun kullanılmasından önce Chievo ceza alanına doğru hareketlendiler. Hakemin topun başında atışın kullanılacağı yer ile meşgul olduğunu farkeden Etoo, yaklaşıp alnının çatısıyla Cesar'ın göğsüne kafayı çaktı. Yere düşen Cesar boylu boyunca uzanıp epey bir ölü taklidi yaptısa da olay hakemlerin gözünden kaçmıştı bi kere. Etoo kırmızı kartla atılacağı pozisyonu hakemin görmemesiyle oyuna devam edebildi ve 90. dakikada Inter'in tek golünü attı. Fakat İtalya'da televizyon görüntülerinden ceza kesmek gayet yaygın olduğundan hafta içi cezalandırılır büyük ihtimalle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder