Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

18 Kasım 2010 Perşembe

Çok mu Sevindik...


"Şu an 2 günlük antrenmandan, yaptığımız toplantı ve konuşmalardan sonra Hollanda gibi bir takımdan böyle bir netice almak benim için sevindirici."

Yukaridaki cümle, Guus Hiddink'in Hollanda ile oynadığımız hazırlık maçında aldığımız 1-0'lık skordan sonra yaptığı açıklamadan gözüme takılan bir cümle. Hiddink'in burada neticeden kastı oynanılan oyunun, bulunan pozisyonların, maçın belli bölümlerinde kurulan hakimiyetin sevindirici olmasıysa eğer, kabul edilebilir. Fakat Hollanda'ya sadece tek farklı yenildik, ezilmedik, skor düşük kaldı diye sevinmemiz gerektiğini düşünüyorsa, kendisine bu milli takımın o göreve gelmeden önce dünya 3.lüğü ve Avrupa yarı finali gördüğünü hatırlamak gerekiyor. Ay yıldızlı forma çıktığı herhangi bir karşılaşmadan boynu bükük ayrılıyorsa skor tek farklı olsa bile sevinmek garip. Üstelik kendisi Almanya maçından sonra "3-0 kaybettik diye hezimet oluyor da, 1-0 yenilseydik hafif yenildik mi diyecektik" gibisinden bir açıklama yaptıktan sonra...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder