Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

11 Kasım 2010 Perşembe

Rıdvan Dilmen


        Hey gidi Rıdvan hoca, seni tribünden izlemeyeli inan çok oldu.O şeytani kıvraklığın hala üzerindeydi. Aynı eski günlerdeki gibi, sen topu ayağına aldığın zaman benim içim yine kıpır kıpır oldu. Dün akşamki perfonmansınla (3 gol 2 asist) gözlerimizin pasını aldın.1988-1989 sezonunda Rizespor'u 5-0 yendiğimiz maçın öncesinde, sana verdiğim çiçeğin dışında hiç bu kadar yakın olmamıştım sana. Senin futbolun içinde olman, biz futbolseverleri inan çok mutlu ediyor.Başarılarının devamını diliyorum Rıdvan hocam... Futbolu zekası ile oynayanlar hiçbir zaman akıllardan çıkmaz.
       Bu futbol şölenine katılmamızda emeği olan Emre Alayoğlu kardeşime teşekkür ediyorum ve Rıdvan hocanın bir sözü ile yazımı sonlandırıyorum;
       "Ofsayt kuralı olmasın Fenerbahçe'de 45 dakika oynarım"

1 yorum:

  1. vay vay vay efendim şeytan aldı götürdü , selçuk vurdu bitirdi ! karalar bağlamış gibisiniz ama yine de kral foto .. jübilesinde bile gol atan Rıdvan Dilmen'e sevgiler.. ben de rıdvan dilmenin bi sözüyle bitiriyorum yorumumu : attı golü !

    YanıtlaSil