Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

3 Kasım 2010 Çarşamba

Gareth Bale Strikes Again...



"Defans oyuncusunun oyuna katkısı nedir yeeea, gol yedirmesin yeter yeeaa, golü asisti ileridekilere bıraksınlar  bekler ayaklarındaki topu ortasahaya versin başka bişeye gerek yok yeeeaaa" diye çığıran Sergen Yalçın, herhalde Gareth Bale'ı izlerken (tabi izlediyse) kepçe kulaklarının uçlarından başlamak üzere ince ince kızarmıştır. Ilk maçta İtalya'da Inter'e tek başına 3buçuk attıran Gareth Bale, dün akşam İngiltere'deki rövanşta 2. ve 3. gollerin asistini yaparken dünyanın en iyi beki denen Maicon'a adeta bir Hakan Balta, bir Önder Turacı'ymışçasına davrandı. Tottenham Inter'i 3-1 yenerek liderliğe otururken, Gareht Bale da büyük ihtimalle gelecek sezon Tottenham da tutulamayacağını gösterdi. Real Madrid ve Mancester City bastırır parayı diyorum ben.


Tottenham 3-1 inter Milan Gareth Bale şov

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder