Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

4 Kasım 2010 Perşembe

Medya Maymunu!!


Bugün LigTv'de evinin kapılarını bilmembişey programına açıp gösterdiği performanstan sonra gördüm ki, bu denyo bu beyinle şimdilerde bindiği Ferrari'yle birlikte öbür dünyaya uçar. Mustafa Denizli Hoca'ya böyle bir denyoya Beşiktaş forması giyme imkanı vermediği için çok teşekkür ediyorum. Büyüksün hocam. Tüm forvetlerin sakatken bile bu karaktersizin suratına bakmadın ya, duruşuna hayranım. İşte Batuhan'ın mallıklarından birkaç kuple. En alttaki linkte de LigTv'ye verdiği röportaj var.


batuhan serdar ozkan pazarlık
Yükleyen footballove. - En yeni ve en heyecanlı spor videolarını keÅ�fedin.


Penalty raté : Euro -17 ans (2008)
Yükleyen Fabrice-94. - Basketbol, beyzbol, güreÅ� ve diÄ�er spor videoları.


http://www.ligtv.com.tr/VideoHaber/Default.aspx?r=1&hid=81443

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder