Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

4 Kasım 2010 Perşembe

Remember Remember the 6th of November



Tarih 6 kasım 2002 . Türkiye'de ramazan vakti.. İftar vakti Biga'da kimsecikler yok sokakta, bense dersten dönüyorum eve.. Sonra atıştırıyorum bir şeyler.. Erteleme maçı var o gün, büyük derbi : Fenerbahçe-Galatasaray. En son erteleme maçında 1999'da Marcio ve Hasan Şaş'ın golleriyle 2-0 öne geçen Galatasaray'a Viorel Moldovan cevap vermişti ama yetmemişti yağmurlu ve soğuk gecede.Galatasary'ın Kadıköy'deki son galibiyetiydi o zaman. Şimdi de geçerli bu istatistik. Hafta arası olması pek güzel bi durum değil tabi bir derbi için. biraz bir şeyler eksik. Canlar sıkkın ama heyecan yine de var elbette içimde. Kahveye gittim. Oturdum izlemeye .Sırasıyla gelen golleri tekrar hatırlayabiliriz çünkü unutmadık. Tuncay kornerden gelen topu kafayla ağlara yolladı. Sonra Ortega da kafayla gol attı Mondragon'a. devre 2-0. Maçın devresinde Rıdvan Dilmen şöyle demişti : En tehlikeli skor 2-0'dır. çünkü rakip 1 gol atarsa maça ortak olur. Ama o gece öyle olmadı. Aslında ortam müsaitti. Ortega atıldı oyundan, 10 kişi kaldı Fenerbahçe. Ama Serhat Akın'la gelen 2 gol tanıdık bir skoru oluşturdu 4-0. Fakat daha bitmemişti. Ceyhun ve Ümit Özat çıktı sahneye . Neler oluyor amanın, durun yapmayın, vurmayın adam öldü .. Fenerbahçe seyircisi stattakiler şöyle diyordu : 7 geliyor 7 yarele yarele ! ... Öyle sıradan başlayan akşam bir partiye dönmüştü. Ve yıllar geçse de unutulamaz unutulmayacak.. Ne bir Fenerbahçe'li ne bir Galatasaray'lı unutacak o maçı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder