Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

18 Kasım 2010 Perşembe

Her zamanki gibi...


Dün akşam oynanan hazırlık maçları arasında göze çarpan biri vardı ki, oynanan futbolla değil, maç esnasında yaşanılan olaylarla gündeme oturdu. İtalya ile Romanya, Avusturya'da karşılaştı. Karşılaşma boyunca İtalya forması giyen Gana'lı Balotelli ve Arjantin'li Ledesma kendi taraftarları tarafından protesto edildi. Özellikle Balotelli topu her ayağına aldığında yuhalandı, ıslıklandı. Amerika doğumlu Rossi de sanırsam isminden dolayı yırttı. Tribünlerde açılan pankart da gayet rahatsız ediciydi; "Çok Milliyetli İtalya İstemiyoruz". Balotelli bu sebepten İtalya'yı terkedip City'e transfer olduğunda tepkilerden sıyrılacağını sanıyordu. Fakat İtalyan denyolar, bu sefer de hazırlık maçında taa Avusturya'lara kadar gidip sırf etnik kökeni sebebiyle kendi milli formalarını giyen bu futbolculara sataştılar. Milli takım seviyesinde yerlerde sürünen, kulüp takımı seviyesinde de İtalyan futbolcuların forma giymediği İnter haricinde sürekli patates olan İtalyanlar'ın kendi bünyelerinden yıldız yetiştiremeyip de devşirmeye yönelmeleri kadar doğal bir durum yok. Eğer İtalyan futbolcular çalışıp, hakedip o 2 formayı giyemiyorlarsa binbir rica ile İtalya Milli Takımı'na davet edilen Balotelli'nin, Ledesma'nın suçu mu bu, yoksa takım çalıştıran, kulüp yöneten, futbol oynayan binlerce İtalyan'ın mı?

Not: Bana Balotelli'yi savundurdunuz ya, yatacak yeriniz yok İtalyanlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder