Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

28 Kasım 2010 Pazar

Pazar Sallaması

Dün Selçuk kardeşimin yapmış olduğu talihsiz tahminlerden sonra ben de "daha kötü sallayamam herhalde" diyerek (ahahahahah) pazar günü için sallamalar yapmak istedim. 2 gündür kazandığım paraların hepsini yatıracağım, ya herro ya merro.

307: Inter  - Parma : Inter'e oynayıp kaybetme virüsü Selçuk'tan sonra bana bulaştı. Ama arkadaş bu sefer de kazanamazlarsa ne zaman kazanacaklar ki? Dün Milan beraber kaldı, eğer İnter kazanırsa puan farkı 7'ye düşecek.12 eksiğine rağmen bu sefer İnter diyorum. (1.50)
341: Lazio - Catania : Milan'ın Sampdoria'ya takılmasının iştahını kabarttığı bir başka takım da Lazio. Misafir takım Catania ise deplasmanlarda hakikaten misafir. 6 maçtan 2 puan çıkarabildiler. En son deplasmanda Sicilya derbisinde Palermo'ya kaybettiler. Lazio kazanıp puan farkını 1'e indirmek için var gücüyle çalışacak. 1 dedim, olacak. (1.45)
349: Xamax - Basel : İsviçre Ligi'nde her sezonda kafaya oynayan 2 veya 3 takım oluyor. Onların dışındakiler ligin gerektiğinde fark atılacak, averaj alınacak takımları olarak görünüyorlar. Xamax bu sezon bana göre bu bahsettiğim takım tipinde bir takım. Lider Luzern'in puan kaybı, Basel'e kazanıp puanları eşitleme şansı verdi. Basel kazanır diyorum, 2 diyorum. (1.50)
353: Tottenham - Liverpool: Tottenham Şampiyonlar Ligi'nde bir üst turu garantilemenin verdiği moral ve rahatlıkla Liverpool'u konuk edecek. Liverpool'un ligde son 6 maçta aldığı 4 galibiyet ve 1 beraberlik bence yanıltıcı. Büyük bir düşüş içindeki Chelsea karşısında alınan galibiyet dışında alınan galibiyetler ligin alt kalibre takımları karşısında kazanıldı. Zaten bu galibiyetlerden sonra Stoke City deplasmanında neredeyse pozisyon bulamadan yenilmeleri yükselişin suni olduğunu kanıtladı bana göre. Geçen hafta Arsenal'i deplasmanda 2 fark geriden gelip mağlup eden Tottenham, Liverpool'u harcar gibime geliyor. Üstelik oran süper. 1 hocam. (1.90)
359: Mallorca - Malaga: Geçen sezonki iç saha performansıyla akıllarda yer eden Mallorca bu sezon o kadar dominant değil ama istatistiki olarak güvenilecek seviyede. Teknik direktörünü kovup yenisini getiren Malaga ise çalkantılı günler yaşıyor. Kan değişikliği Malaga'nın puan için güvenebileceği tek faktör, ama Mallorca kazanıp ilk 4'te kalacaktır. 1. (1.50)
370: Kerkyra - Panathinaikos: Lider Olympiakos'un en yakın takipçisi Pana, dün AEK deplasmanından yenilgiyle dönen Olympiakos'la puanlarını eşitlemek için sahaya çıkacak. Kerkyra ise iç saha performansı deplasmanına göre biraz daha iyi, ne kokar ne bulaşır bir takım. Çok rahat bir maç olmayabilir, ama belli bir motivasyonla sahaya çıkacak Pana ne yapıp edip kazanacaktır. 2 olur. İnşallah. (1.50)
371: Athletic Bilbao - Osasuna: Deplasmanlarda 4'er 5'er yiyen Bilbao, evinde aldığı galibiyetlerle lige tutunma çabasında. Osasuna da geçen hafta alınan 5-1'lik Real yenilgisine telafi olacak yumuşaklıkta. San Mames'de bambaşka oynayan Bilbao burada sadece Barcelona'ya kaybetti. Rahatlıkla 1 biteceği düşüncesindeyim. (1.50)
372: Beira Mar - Benfica: Portekiz Ligi'nin zirvesindeki Porto, dün akşamki maçta ezeli rakiplerinden Sporting Lisbon ile deplasmanda 1-1 berabere kalınca, Benfica'ya puan farkını 8'e düşürme imkanı doğdu. İsmi bana Brezilya dizilerini anımsatan Beira Mar, Benfica ayarında bir takım değil tabi ki, ama evinde bu sezon hiç yenilmeyen bu takım, ilk iç saha mağlubiyetini bu maçta alır mı? Mesela saat 8'e kadar yürüyen kuponunuz kalmadı, tazeleme yapmanız gerekiyor. Kalan az sayıdaki maçın içerisinde mecburiyetten bir maç seçmeniz ve kuponu tamamlamanız gerekiyorsa, Benfica ideal seçim. Çok güvenmemekle birlikte, zar zor 2. (1.40)
385: Palermo - Roma: Palermo son 4 maçından 9 puan çıkartararak toparlanma sürecine girdi. 7. sıradalar. Roma ise hem ligde hem Şampiyonlar Ligi'nde aldığı önemli galibiyetlerle 2 tarafa da tutundu. En iyi yaptıkları iş olan lider takip etmeyi bu sezon da yapabilecek havaya girdiler. 2 yüksek seviye İtalyan ekibinin mücadelesinden ÜST çıkması muhtemel. (1.65)
388: Lyon - PSG: İşte kuponları yatan ama pazar akşamını evde kuponsuz kuponsuz, sevimsiz bir biçimde pineklerek geçirmek istemeyen kişiler için ilaç olacak bir karşılaşma daha. Gollü geçebilecek bir maç. 2 takımın da golcülerinin formda olması bol gollü bir maç izlenebileceğine işaret. Çok güvenmeyin, fakat eğer denize düşerseniz rahatlıkla sarılabileceğiniz ve Kanal A'dan da takip ederek geceyi sonlandırabileceğiniz bir mücadele. Oran da güzel, ÜST oynayın, 3 gol bekleyin. 12'ye kadar oyalanmış olursunuz. (1.85)
389: Valencia - Almeria: Geçen hafta 8 tane yiyen Almeria, bu kez Valencia karşısında. Geçen haftaki skora aldanan herkes handikap olur, üst olur, 4-6 olur diyecektir. Fakat ben bu kez çok kolay teslim olmayacağını düşünüyorum Almeria'nın. Valencia'nın da Bursa'ya 6 tane atması ölçü değil. Ertuğrul Sağlam ve öğrencilerini La Liga'ya koysan sezon sonu 20 puan toplayamadan küme düşer çünkü. Valencia kazanabilir, ama geçen hafta Barcelona'nın kazandığı gibi rahat olmayacağı kesin. 1 olsun. (1.20)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder