Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

3 Kasım 2010 Çarşamba

Şampiyonlar Ligi 4. Haftası, 2. Gün


Dün oynanan 8 maçın 4'ünde karavana attığımı belirterek 2. gün için sallamaya başlıyorum. (Bu arada Barcelona hakikaten maç seçiyor.)


E Grubu:
Basel - Roma: Roma'ya kendi evinde çok acı bir sürpriz yapan Basel, bugün mağlup olmazsa iddiasını gayet güçlü olarak son maçlara taşıyacak. Roma, bir İsviçre ve bir Romanya takımının bulunduğu grupta sonuncu durumda. Geçen sezon Avrupa Ligi'nde bu sahada Basel'e 2-0 mağlup olmuşlardı. Bu akşam 2 takım da golle buluşur ve üst barajını aşarlar diye düşünüyorum. (ÜST)
CFR Cluj - Bayern Munih: Münih'te güçlü rakibine kök söktüren Cluj, kendi kalesine 2 gol atarken Mario Gomez'in ayağına çarpan bir topun da golle sonuçlanmasıyla 3-2'lik bir mağlubiyet aldı. Oyun olarak Bayern karşısında ezilmediler, kendi karakterlerini sahaya yansıtmaya çalıştılar. Şu anki 3 puanlarının üzerine en az bir beraberlik koyabilirlerse grubun puan kaybı olmayan takımı Bayern Münih önünde sahadan mutlu ayrılabilirler diye düşünüyorum. Cluj yenilmez sanki. (10Ç - ÜST)

F Grubu:
Chelsea - Spartak Moskova: Chelsea da Bayern Münih gibi Şampiyonlar Ligi'nin an itibariyle en rahat takımlarından. 3'te 3 yaparken hiç zorlanmadılar. Moskova'da rahat bir 3 puan almışlardı. Bugün de henüz ilk yarıdan istediği skoru elde edeceğini düşünüyorum Chelsea'nin. (H1, İY1)
Zilina - Marsilya: Marsilya'nın gruptaki asıl rakibi Spartak Moskova. Bugün Chelsea önünde muhtemel bir 3 puan kaybına uğrayacak olan rakibini yakalamak için bugün Çek Cumhuriyeti'nden mutlaka galibiyetle dönmesi gereken Marsilya, haftasonu lig maçı da oynamadı. Tamamiyle bu maça konsantreler. Zilina güçlü rakiplerin yanında kadro kalitesi olarak zayıf kaldı. Oynadıkları Moskova maçını izleme imkanı bulmuştum, kapasiteleri sınırlı. Marsilya kazanır hacı. (2, H2)

G Grubu:
Auxerre - Ajax: İlk kez katıldığı Şampiyonlar Ligi'nde henüz puanla tanışamayan Auxerre, grupta oynayabileceği en kolay maçı oynuyor. Hollanda'da rakibine boyun eğen Fransızlar bugün de puan alamazsa grubu sıfır çekerek kapatabilirler. Ajax bu deplasmandan çıkarabileceği 3 puanla Milan'la olan ikincilik savaşını daha rahat sürdürebilir. Ortada bir oyun. Kim kazanır tahmini yapmaktan durulmalı bence. 2 takımın da gol bulabileceğini düşünüyorum ben. (TGS 2-3)
Milan - Real Madrid: Madrid'de oynana ilk karşılşmada Real Madrid gayet kısa kesmiş v e ilk 15 dakikada bulduğu 2 golle karşılaşmayı kazanmıştı. Milan oyunda belli zaman dilimlerinde hakimiyet kursa da fazla pozisyon bulamadan maçı bitirmişti. Bu akşam da çok farklı bir skor beklemiyorum açıkçası. Milan ligde sahasında Juventus'a yenilirken ortaya koyduğu oyunla kimseyi tatmin edemedi. Özellikle savunma hatları berbat denilecek seviyede. Son 4 maçında 19 (yazıyla ondokuz) gol atan Madrid'in 10 golü ise Ronaldo'dan geldi. Şopar çılgın atıyor adeta. Mourinho 3 gol atamadan soyunma odasına gelirlerse futbolcuları falakaya yatırıyor.  İtalya'da hele hele Milan'a yenilmek Mourinho'nun façasını fena bozacağından, elinde "haydar" ile soyunma odası kapısında bekleyecek teknik direktörlerini kızdırmak istemeyen Madrid'liler en kötü bir puanla dönecekler. Madrid galibiyeti de gayet olası. (02Ç, 2)

H Grubu:
Partizan - Braga: Portekiz'in yükselen değeri Braga, gruptan çıkma mücadelesine devam ediyor. Partizan ise henüz puan alamadı. Braga kazanırsa ikincilik iddiasını güçlendirecek. Partizan'a oranla daha tempolu ve doğru bir futbol oynayan ve daha kaliteli bir kadroya sahip olan Braga, 2.80 oran ile iddaa listesinde. Braga kazanabilir, kazanamasa da yenilmez bana göre. (2, 02Ç)
Shaktar Donetsk - Arsenal:
Londra'da oynanan maçta Lucescu'ya fazla güvenerek Arsenal'e oynayamamıştım. Fakat Arsenal rakibine tam 5 gol atarak  Braga ve Partizan'a karşı kazandığı kolay galibiyetlerin tesadüf olmadığını gösterdi. Lucescu 5-1 için intikam yeminleri etmek yerine kendine yeteri kadar alıp çekilmeyi seven, haddini bilerek oynayan bir teknik direktör herkesin bildiği üzere. İkincilik yolundaki rakibi Braga'yı deplasmanda yenen Ukrayna takımı rövanşı da evinde oynayacağını hesap ederek bu akşam alacağı 1 puanın kendine yetebileceğini düşünebilir. Arsenal'de Fabregas kesin yok, Song , Arshavin, Denilson maç saati belli olacak. Önce beraberlik.(0, ALT)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder