Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

9 Kasım 2010 Salı

Mr. Rotasyon...


            Beşiktaş teknik direktörü; dünkü maç öncesinde, sırasında ve sonrasında en çok konuşulan adam oldu.Rotasyon dedi, komuoyu tarafından saygı ile karşılandı.Ama senin bu yaptığın rotasyon değil be hoca. Deli İbrahim'i oynatmazsın saygı gösteririm, sağ tarafa Erhan'ı koyarsın bişey demem ama sen, Necip'i dinlendirirsen bunu eleştiririm hoca. Bu adam daha 20 yaşında, ne anlar rotasyondan. Her maç oynatacaksın bu adamı, tecrübe kazanacak.Onu da geçiyorum; Bobo'yu kanatta, Nihat'ı Santrafor olarak sahaya sürmek, koca 45 dakikayı çöpe atmaktan başka bişey değildi(Yoksa bu da mı rotasyondu?).Orta sahadaki Alman panzerin tükenmek üzere.Adamın üzerine o kadar yük bindiriyorsun ki artık kaldıramıyor ve istenilen oyunu sergiliyemiyor.Önceki haftalarda yükü az iken, ileri çıkıp gol bile arıyordu. Bu oyuncuyu harcama hoca! Sen maça iyi başlayamazsan Kasımpaşa gibi takımlara direnç kazandırırsın. Beşiktaş gibi büyük bir takımın her maçına baskılı, presle başlaması gerekmektedir.
Bir de son olarak satırlarıma şunları eklemek istiyorum.Beşiktaş'ın penaltıcısı Bobo olmalıdır.Bundan önce böyleydi, bundan sonrada böyle olmalıdır.Brezilya'lı forvet sahaya, 10 maç 7 gol ile çıktı.Gol krallığında Beşiktaş'ın en iddaalı ismi.Bence hakediyor o penaltıları kullanmayı.Ben beğeniyorum Bobo'nun futbolunu...
Quaresma da önümüzdeki haftalarda hazır hale gelecek ve bahanen kalmayacak. Artık ilk 3 sırada Anadolu takımları var, işler her geçen gün zorlaşıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder