Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

14 Kasım 2010 Pazar

Gözüne gözlük, lens ve her ne lazımsa!!!!


Nou Camp'ta bu akşam oynanan ve Barcelona'nın 3-1 kazandığı Barcelona - Villareal mücadelesinin en konuşulacak yanı, hakemler ve görme yeteneklerindeki kısırlıktı. Hele hele yan hakemler ellerindeki bayrakları o kadar yanlış kullandılar ki, maçın skoruna etki eden en büyük etmenler oldular. İlk yarı Messi'nin araya bırakılan topa neredeyse 2 metre geriden attığı depara ofsayt diyen ve buz gibi golü yiyen astigmat hakem, ikinci yarı da şovuna devam etti.. İki tehlikeli Villareal atağını ofsayt diye kesti, yanına gelen Villa'lı oyuncuya "yürü git lan reröre" dercesine bi hakeret çekti, mesai arkadaşı diğer yan hakem de ona nazire yaparcasına Messi'nin kendisi adına attığı 2. goldeki kabak ofsaytı göremedi, hemen akabinde yine ofsaytla yakından uzaktan alakası olmayan 2'ye 1 pozisyonda Messi'yi gol pasını vermeden hemen önce etkisiz hale getirdi. Villareal özellikle ikinci devre kendi yarı sahasında kazandığı tüm topları tekme, tokat, top ve tüfekle kazandı, bolca sarı kart çıkmalıydı ama maçın hakemi de "madem yardımcılarım zıçıyor, ben neden sıvamıyorum?" diyerek Villareal'in yaptığı onca faule tek sarı kart cıkartıp oyunun fazla dibi tutmadan kısık ateşte pişirdi. İspanyol Futbol Federasyonu'nu, bu kitleleri birbirlerine düşürüp tüm taraftarı sahaya indirecek görüşe sahip olan hakemleri bir araya getirmeme konusunda uyaracağım. Hele hele yanlışlıkla 2 hafta sonraki El Clasico'da düdüğü bayrağı bunlara teslim ederlerse İspanya'da iç savaş hortlayabilir. Carlos Delgado Ferrerio ve yardımcıları, bunlardan korkulur hacı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder